Mówimy „Po prostu”

Odpowiedz

Nagroda użytkownika miesiąca

Witam w grudniu dostałam wiadomość prywatną od menadżera społeczności JoannaZ w sprawie niespodzianki za aktywność na forum. Poproszono mnie o adres domowy do wysyłki. W styczniu dostałam kolejną wiadomość że podobno paczka wróciła do nadawcy. Nie otrzymałam żadnej przesyłki ani awiza że cokolwiek do mnie było nadane. Niestety JoannaZ nie odpowiada na wiadomości. Czy jest to faktycznie że osoby są nagradzane czy po prostu wyłudzanie danych adresowych?
Odpowiedz
0 Lajków
Alutka11
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
39
1
09-03-2019
Wiadomość 1 z 8 (10 391 wyświetleń)

Re.: Nagroda użytkownika miesiąca

Cześć @Alutka11 użytkownicy faktycznie są nagradzani w konkursie użytkownik miesiąca. Przesyłka, którą wysyłaliśmy do Ciebie nie jest jednak związana z tym konkursem. Po prostu staramy się pamiętać o osobach aktywnych w naszej Społeczności przy innych okazjach Emotikon: Szczęśliwy Nie martw się, przesyłka została nadana na wskazany nowy adres. Spodziewaj się jej w tym tygodniu. Niestety gdy wysyłaliśmy kurierem na pierwszy adres podany przez Ciebie - przesyłka wróciła do nas Emotikon: Smutny
---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaZ
Menedżer społeczności
Menedżer społeczności icon
172
135
10-08-2015
Wiadomość 2 z 8 (10 379 wyświetleń)

Re.: Nagroda użytkownika miesiąca

Aha rozumiem, nie dostawałam odpowiedzi na wiadomości dlatego zmartwiło mnie że podałam dane adresowe.. dziękuję zatem za odpowiedź.
Odpowiedz
0 Lajków
Alutka11
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
39
1
09-03-2019
Wiadomość 3 z 8 (10 371 wyświetleń)

Re.: Nagroda użytkownika miesiąca

JoannaZ czy mogłabym prosić o nr przesyłki w wiadomości prywatnej? Ponieważ poprzednio kurier nie zostawił nawet awiza że był ani żadnej informacji a w domu jestem cały czas.
Odpowiedz
0 Lajków
Alutka11
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
39
1
09-03-2019
Wiadomość 4 z 8 (10 321 wyświetleń)

Re.: Nagroda użytkownika miesiąca

@Alutka11 była to przesyłka kurierska, nie Pocztą Polską, dlatego nie było awizo. Nie znamy Twojego telefonu dlatego też kurier nie mógł informować o nadchodzącym doręczeniu. Więcej informacji przekażę wkrótce w wiadomości prywatnej.

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
JoannaZ
Menedżer społeczności
Menedżer społeczności icon
172
135
10-08-2015
Wiadomość 5 z 8 (10 310 wyświetleń)

Re.: Nagroda użytkownika miesiąca

JoannaZ nawet kurier ma obowiązek zostawienia informacji że była próba doręczenia, powinny być dwie próby. Tutaj nie było żadnej niestety. Czekam zatem na wiadomość prywatną.
Odpowiedz
0 Lajków
Alutka11
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
39
1
09-03-2019
Wiadomość 6 z 8 (10 300 wyświetleń)

Re.: Nagroda użytkownika miesiąca

[ Edytowane ]

@Alutka11 dzięki za update na priv. Cieszę się, że paczka dotarła. Pozdrawiamy Emotikon: Szczęśliwy

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaZ
Menedżer społeczności
Menedżer społeczności icon
172
135
10-08-2015
Wiadomość 7 z 8 (10 051 wyświetleń)

Re.: Nagroda użytkownika miesiąca

Tak dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam!Emotikon: Szczęśliwy
Alutka11
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
39
1
09-03-2019
Wiadomość 8 z 8 (10 011 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

08-11-2024