31-05-2021 11:24
Wie może ktoś co się stało z stroną internetową na której nie ma możliwości podglądu konta maklerskiego oraz nie można w żaden sposób do niego przejść.
Tylko aplikacja działa
01-06-2021 11:30
A możesz opisać dokładniej? Czy ten problem nadal występuje? O jakiej stronie internetowej piszesz?
Wczoraj wgrywaliśmy poprawki, które powinny rozwiązać część błędów jakie pojawiły się po aktualizacji systemów.
Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
15-11-2025Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.
15-11-2025Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej