31-05-2021 11:24
Wie może ktoś co się stało z stroną internetową na której nie ma możliwości podglądu konta maklerskiego oraz nie można w żaden sposób do niego przejść.
Tylko aplikacja działa
01-06-2021 11:30
A możesz opisać dokładniej? Czy ten problem nadal występuje? O jakiej stronie internetowej piszesz?
Wczoraj wgrywaliśmy poprawki, które powinny rozwiązać część błędów jakie pojawiły się po aktualizacji systemów.
Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
03-01-2025Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025