15-10-2021 18:45
16-10-2021 14:24
Jeśli przysługuje Ci kwota wolna, to jeśli suma wpływów na Twoje konto nie przekroczy jej, to nie zablokujemy pieniędzy. Pamiętaj, że saldo na pierwszy dzień miesiąca wlicza się w kwotę wolną na nowy miesiąc.
Informacje o dostępnej kwocie wolnej sprawdzić po zalogowaniu na swoje konto w Moim ING. Wybierz zakładkę ,,Zajęcia egzekucyjne" na stronie głównej.
Wartość, którą podajemy, uwzględnia stan wszystkich Twoich kont.
W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi odpowiedzialnymi za ofertę. Rozmowę umówisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny
13-05-2025Dzień dobry.
Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania
... 13-05-2025CC reszta osób które mogą być zainteresowane: @MarcinB
@MartaK
@marzena_ewa
@MateuszF
@MonikaC
@PatrycjuszJ
@Pawel1
@tomtar
@Toomas
@WiolettaS