15-10-2021 18:45
16-10-2021 14:24
Jeśli przysługuje Ci kwota wolna, to jeśli suma wpływów na Twoje konto nie przekroczy jej, to nie zablokujemy pieniędzy. Pamiętaj, że saldo na pierwszy dzień miesiąca wlicza się w kwotę wolną na nowy miesiąc.
Informacje o dostępnej kwocie wolnej sprawdzić po zalogowaniu na swoje konto w Moim ING. Wybierz zakładkę ,,Zajęcia egzekucyjne" na stronie głównej.
Wartość, którą podajemy, uwzględnia stan wszystkich Twoich kont.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025