19-11-2022 20:56
Dzień dobry,
w jakim stopniu ma dostęp pracownik banku do informacji o koncie klienta (saldo, przeprowadzone transakcje, posiadane akcje na maklerze)? Czy każdy pracownik oddziału może sprawdzić takie informacje? Jeśli tak, to jak bank chroni klienta przed nadużyciami ze strony pracowników?
Dziękuje za odpowiedź.
22-11-2022 17:29
Pracownicy Banku mają dostęp do systemów bankowych, a tym samym do danych klienta zgodnie z wykonywanymi obowiązkami. Bank bardzo poważnie podchodzi do tematyki ochrony danych osobowych oraz obowiązku przestrzegania tajemnicy bankowej. W związku z czym, pracownicy Banku są regularnie szkoleni w zakresie bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych, a także zagrożeń związanych z wyciekiem danych osobowych oraz konsekwencjami bezprawnego wykorzystania danych.
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
27-03-2025mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n