17-11-2015 07:50
17-11-2015 09:57 | Edytowano: 03-12-2015 17:03
Po prostu, chcemy, aby Społeczność ING była fajnym miejscem, gdzie chce Wam się wracać ![]()
Staramy się budować Społeczność znającą się nie tylko z internetu, ale też z inspirujących spotkań offline, na które będziemy zapraszać najbardziej zaangażowane osoby.
03-12-2015 16:45
A czy można gdzieś podejrzeć wsystkie badge i zobaczyć, co trzeba zrobić, aby je zdobyć?
03-12-2015 17:02
20-12-2015 13:15
20-12-2015 18:53
20-12-2015 20:31
21-12-2015 14:55
@xtr, @Keicam, badania pokazały nam, żeby w tej sprawie nie robić badań ![]()
Mamy tu pełną obsługę polonistyczną, więc szybkie klu: Zawsze możemy szukać polskiego odpowiednika: badge - odznaka, like - lubik, e-mail - listel. Możemy też wybrać inną drogę (i to jest nasza). Skoro ludzie mówią i piszą "mejl" zamiast "e-mail", to idziemy z nimi w tym duchu: lajk, badż, dżinsy, koktajl, kopyrajter itp. Obie są ok, byle były spójne.
21-12-2015 15:36
Keicam napisali:
Dlaczego nie można edytować posta juz napisanego?
Można, ale przez 15 min. Chodzi o zachowanie ciągłości rozmowy.
21-12-2015 15:38
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025