Kwestie dotyczące forum

Odpowiedz

Spotkania Społeczności ING na żywo

Już jest! Cała galeria z naszego czwartkowego spotkania w Warszawie dostępna jest tutaj>>
Dziękujemy, że byliście z nami! Było nam miło spotkać Was ponownie. Cieszymy się też, że Społeczność się rozrasta i dołączają do nas nowe twarze. Dzielcie się tutaj swoimi wrażeniami i opiniami Emotikon: Szczęśliwy

 

SLK_8418.jpg

Cała galeria ze spotkania w Warszawie dostępna jest tutaj>>

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
JoannaZ
Menedżer społeczności
Menedżer społeczności icon
172
135
10-08-2015
Wiadomość 1 z 4 (16 922 wyświetleń)

Re.: Spotkania Społeczności ING na żywo

Było świetnie! Emotikon: Szczęśliwy
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 2 z 4 (16 891 wyświetleń)

Re.: Spotkania Społeczności ING na żywo

Bardzo dziękuje za możliwość wzięcia udziału w Spotkaniu.
Przyjazna atmosfera, ciekawe prezentacje, dużo obiecujących zmian na najbliższą przyszłość w systemie i aplikacji Moje ING. Trzymam kciuki! Emotikon: Szczęśliwy
Pozdrawiam Wszystkich!

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (16 862 wyświetleń)

Re.: Spotkania Społeczności ING na żywo

[ Edytowane ]

 


Tymcio pisze:
Było świetnie! Emotikon: Szczęśliwy

@Tymcio, cieszymy się, że się podobało i fajnie, że dołączyłeś do nas w Społeczności ING! Rozgość się Emotikon: Szczęśliwy Mamy nadzieję, że tutaj też Ci się spodoba!

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaZ
Menedżer społeczności
Menedżer społeczności icon
172
135
10-08-2015
Wiadomość 4 z 4 (16 808 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy