Odpowiedz

Dzień dobry,

jestem studentką 3 roku ekonomii na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie i w ramach pisanej przeze mnie pracy licencjackiej chciałbym zbadać poziom społecznej odpowiedzialności biznesu w polskich bankach komercyjnych na przykładzie Banku ING. W związku z tym zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie przez Panią/Pana poniższej ankiety, co pozwoli mi uzyskać niezbędne dane.

Ankieta jest całkowicie anonimowa, jej wypełnienie nie zajmie więcej niż 5 minut, a uzyskane wyniki wykorzystane zostaną przeze mnie jedynie w celach naukowych.

Będę niezwykle wdzięczna za wszelką pomoc udzieloną w tym zakresie!

LINK DO ANKIETY: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfbg2tarzrv6w45OWa6vwxXnMdRrLiAbFNkzekyIDB-BxitMg/viewform?...

Serdecznie pozdrawiam

Wiktoria Błaszczykowska

Odpowiedz
0 Lajków
Wwiktoria987
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
12-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (5 332 wyświetleń)

Re: Ankieta

Bardzo chciałabym pomóc, ale niestety nie będę w stanie. Tego typu ankiety czy też dodatkowe informacje możemy udzielić jedynie osobom, które odbywają u nas różnego rodzaju praktyki czy staż. Zachęcam do zapoznania się z ofertą. Jest ona dostępna na stronie https://www.ing.jobs/Polska/Home.htm

-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 324 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025