12-11-2020 21:43
13-11-2020 21:46
@damdam Zwrócimy prowizję za pożyczkę udzieloną i spłaconą w określonym przez Ciebie przedziale czasowym. Proszę, zgłoś nam jednak reklamację w tym temacie. Możesz to zrobić:
- w Moim ING (opcja czata),
- na infolinii; 32 357 00 69,
- w dowolnym oddziale
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025