Odpowiedz

Zwiększenie limitu/wnioski

Dzień dobry
W zeszłym tygodniu złożyłem wniosek o zwiększenie limitu. 4 dzień roboczy nie przyszło mi powiadomienie, ale bardziej zastanawiające się jest to, że nie ma go w zakładce "moje wnioski". Wiadomość dostałem normalnie, że wniosek wysłano. Czy powinno się to znaleźć w tej zakładce? Czy nie? Czy złożyć jeszcze raz?
Odpowiedz
0 Lajków
Grzegorz3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
15-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 561 wyświetleń)

Re: Zwiększenie limitu/wnioski

Wniosek o podwyższenie limitu w koncie rozpatrujemy do 5 dni roboczych. I faktycznie nie jest on widoczny w zakładce Moje wnioski, ponieważ dotyczy on już produktu posiadanego. W tej zakładce zobaczysz tylko nowe wnioski kredytowe. Potwierdzeniem złożenia wniosku jest właśnie wiadomość. Dlatego poczekaj na kolejną z naszą decyzją Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 2 (3 506 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Jak usunąć zastrzeżoną karte

Zniknie sama po pewnym czasie.

11-04-2025
Jak usunąć zastrzeżoną karte

Witam posiadam konto w waszym banku, i niestety ze względu ba to że zgubiłem karte musiałem ją zastrzec, ale dalej sie wyświetla w kategorii karty a ja jej tam już nie chce. z góry dziękuje za pomoc

11-04-2025
Re.: Kredyt hipoteczny, czas analizy obecnie

Zostawiam dla innych: 

1. Czasy rzeczywiste u nas pokrywały się co do dnia z czasami procesowymi na stronie ING. Analiza wniosku rozpoczęła się po 5 dniach od jego złożenia, decyzję ostateczną mieliśmy

...

10-04-2025