Odpowiedz

Zwiększenie limitu/wnioski

Dzień dobry
W zeszłym tygodniu złożyłem wniosek o zwiększenie limitu. 4 dzień roboczy nie przyszło mi powiadomienie, ale bardziej zastanawiające się jest to, że nie ma go w zakładce "moje wnioski". Wiadomość dostałem normalnie, że wniosek wysłano. Czy powinno się to znaleźć w tej zakładce? Czy nie? Czy złożyć jeszcze raz?
Odpowiedz
0 Lajków
Grzegorz3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
15-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 253 wyświetleń)

Re: Zwiększenie limitu/wnioski

Wniosek o podwyższenie limitu w koncie rozpatrujemy do 5 dni roboczych. I faktycznie nie jest on widoczny w zakładce Moje wnioski, ponieważ dotyczy on już produktu posiadanego. W tej zakładce zobaczysz tylko nowe wnioski kredytowe. Potwierdzeniem złożenia wniosku jest właśnie wiadomość. Dlatego poczekaj na kolejną z naszą decyzją Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 2 (3 198 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Brak stanu kont po zalogowaniu się

Dzień dobry

Po zalogowaniu się nie widzę stanu kont.

Do niedawna było to w normalnym domyślnym widoku, obecnie jest poukrywane.

Można włączyć widok tabeli.

 

Czy jest opcja aby ten widok był domyślny ?

28-12-2024
Re.: Egzekucja a środki unijne

Szukam odpowiedzi tutaj. Na czacie już próbowałam. A zresztą już sobie sama pomogłam. Bo zleciłam zablokowane środki jako przelew wynagordzeń. I niestety dopiero teraz uzyskałam informację, że można o

...

28-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT

...

28-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy