07-08-2019 15:44
08-08-2019 15:05
Proszę, spróbuj usunąć pamięć podręczną przeglądarki, w tym pliki cookie i spróbować raz jeszcze.
Jeśli nadal będzie się pojawił błąd, to napisz do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy, co jest przyczyną tego komunikatu.
Witam, od razu zaznaczę że post napisany będzie w takiej formie ponieważ jest to równiez treść reklamacji jaką wysłałem. Jednak chciałem się podzielić tym tu spytać o opinię.
Dnia 27.12.2024 został za
... 01-01-2025Zgadza sie, mam ten sam problem i uwazam, ze bank nie powinien oferowac takich produktow. Bardzo prosze o aktualizacje w temacie gdy cos sie wyjasni po Twojej stronie.
01-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |