12-03-2017 21:14
Witam,
zostało mi do spłaty 3 raty kredytu gotówkowego.
Dokonałam całkowiej spłaty za pomocą bankowości elektronicznej ( nadpłać ratę) w piątek wieczorem.
Dziś sciągnięto mi kolejną ratę pomimo całkowitej spłaty w piątek.
Proszę i informację, czy w dzień roboczy bank zaksięguje całkowitą spłatę i zwróci dziś pobraną ratę. Czy nadpłacone pieniądze trafią na subkonto i spłata będzie rozłożona na wymagalne raty?
Czy muszę interweniować w banku?
Pozdrawiam
13-03-2017
21:49
– ostatnio edytowany
18-04-2017
10:38
przez
AgnieszkaBin
Pożyczka powinna być zamknięta przed pobraniem raty. Jeżeli pobraliśmy błędną kwotę, złóż proszę reklamację:
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025