27-11-2019 08:54
Dzień dobry,
czy bank może usunąć wszystkie zapytania w BIK, których weryfikacja skończyła się z odmową przyznania kredytu?
28-11-2019 09:00
@Konto usunięte Proszę, zgłoś nam taką prośbę w formie reklamacji. Możesz to zrobić:na naszej infolinii (32 357 00 69), w wiadomości przez Moje ING lub w oddziale banku. Nasi specjaliści rozpatrzą Twoje zgłoszenie.
30-06-2020 19:29
Jaki był efekt reklamacji? Bank usunął zapytania?
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025