27-12-2020 20:49
Dlaczego po wejściu w Raporty i Alerty BIK w Moim ING pojawia się komunikat, że usługa jest niedostępna? Czy pojawi się jeszcze w ofercie ING?
28-12-2020 20:56
Niestety w procesie pojawiały się błędy, dlatego zdecydowaliśmy się wyłączyć usługę 🙁 Nasi specjaliści już nad tym pracują.
Kiedy opcja będzie znów dostępna, wrócimy z informacją 👍
18-01-2021 14:05
piotrsobien, dzisiaj usługa została przywrócona 😉
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025