11-03-2017 13:23
12-03-2017 14:17
Oferta kredytowa w naszym banku jest przejrzysta, zadając te same parametry pożyczki dla różnych dróg wnioskowania otrzymamy tę samą ofertę.
Zależy nam na tym, aby klient miał świadomość, że otrzymuje najlepsze możliwe warunki niezależnie od kanału, w którym składa wniosek.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |