Odpowiedz

Pożyczka na klik, kiedy się odnowi

Cześć, ostatnio pojawiły się dwie opcje oferty pożyczki na klik: Na 21k i druga na chyba 56. Skorzystałam z pierwszej i chciałabym "dobrać" sobie jednak tę różnicę (ach, te remonty), jednak ikonka przy kredytach zniknęła. Czy jest jakiś chociaż mniej więcej cykliczny czas, kiedy takie oferty indywidualne się pojawiają? Na konto wpływają od 8 lat regularnie wpływy sporo powyżej średniej krajowej. Kiedy mogę się spodziewać jakiejś oferty?

Odpowiedz
0 Lajków
katart
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
30-03-2019
Wiadomość 1 z 4 (9 568 wyświetleń)

Re.: Pożyczka na klik, kiedy się odnowi

Oferty na klik ni mają żadnej regulacji w czasie i warunkach.

Zazwyczaj pojawiają się w chwili gdy nie masz obecnie żadnego produktu kredytowego.

moglo zdążyć się tez tak że gdy zaakceptowałeś jedną ofertę wyeliminowałeś w ten sposób drugą ze względu na zdolność.

 

Wniosek o kolejny produkt kredytowy możesz złożyć w każdym momencie z poziomu Mojego ING. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (9 547 wyświetleń)

Re.: Pożyczka na klik, kiedy się odnowi

Akurat mam inne i się pojawiła, a co do zdolności, to 21 to jednak wciąż mniej niż 56.

Odpowiedz
0 Lajków
katart
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
30-03-2019
Wiadomość 3 z 4 (9 500 wyświetleń)

Re: Re.: Pożyczka na klik, kiedy się odnowi

[ Edytowane ]

@katart Tak ja słusznie napisał @Konto usunięte nie ma określonego okresu czasu, w którym pojawi Ci się kolejna oferta pożyczki na klik. Jeżeli obecnie takiej już nie posiadasz (prawdopodobnie oferta już wygasła), a potrzebujesz dodatkowej gotówki, to zachęcam Cię do złożenia standardowego wniosku o pożyczkę gotówkową Emotikon: Szczęśliwy Możesz to zrobić telefonicznie 32 357 00 69 / w dowolnym oddziale naszego banku / w Moim ING w zakładce Oferta ING. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (9 450 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Witam, mam ten sam problem z serwisem epuap, loguję się normalnie bez problemu przez bankowość elektroniczną, przechodzę do załatwiania sprawy i w momencie próby wysłania ( dokumentacja do uzgodnienia

...

14-01-2025
PIN klucza u2f w apce mobilnej nie działa.

PIN dostępu do klucza u2f w apce mobilnej nie działa. Pracuje natomiast w przeglądarce bez zastrzeżeń.
Prawdopodobnie na wskutek aktualizacji Android 14 ewentualne Apki ING Dlaczego może ktoś coś... dz...

13-01-2025
Rezygnacja z 2 ostatnich transzy kredytu - aneks

Dzień dobry 

 

Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie). 

W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe  mieszkanie w związku z

...

13-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy