06-11-2021 08:11
07-11-2021 08:02
Witaj,
przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojego wniosku o pożyczkę, dlatego trudno mi powiedzieć dlaczego nie możemy zaproponować Ci naszej oferty.
Przy umowie najmu musi być ona prowadzona od min. 12 miesięcy na czas spłaty pożyczki. Jeżeli masz ten warunek spełniony i masz zdolność kredytową, to napisz do nas na czacie w Moim ING (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 i w sobotę od 8:00 do 22:00) lub zadzwoń do nas 32 357 00 69 (infolinia czynna całą dobę). Wtedy po potwierdzeniu Twoich danych sprawdzimy Twój wniosek.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025