Odpowiedz

Pożyczka gotówkowa online

Witam. Złożyłem wniosek online o pożyczkę gotówkową 50 000zł. W systemie widzę że wniosek został rozpatrzony pozytywnie ale muszę udać się do oddziału podpisać umowę. Mam ze sobą zabrać również dowód osobisty i zaświadczenie o dochodach  którego skan już wysyłałem w trakcie wypełniania wniosku. Czy skoro jest informacja o pozytywnym rozpatrzeniu to czy podczas wizyty będę znowu weryfikowany? Dlaczego muszę jeszcze raz donosić zaświadczenie? Czy jeszcze jakieś dokumenty mogą byś potrzebne?

Odpowiedz
0 Lajków
dotcom
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-03-2018
Wiadomość 1 z 4 (4 442 wyświetleń)

Re.: Pożyczka gotówkowa online

Przesłanie skanu dokumentu to tylko proforna.
W placówce pracownik na bazie dołączonego oryginału wklepie dane i wniosek przedprocesowe dalej. Żadne dodatkowe dokumenty nie są potrzebne.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (4 441 wyświetleń)

Re.: Pożyczka gotówkowa online

Dzięki za odpowiedź ale co znaczy "wniosek przedprocesowe dalej"? Czyli podczas wizyty w oddziale z dowodem i oryginałem zaświadczenia decyzja kredytowa może jeszcze ulec zmianie?

Odpowiedz
0 Lajków
dotcom
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-03-2018
Wiadomość 3 z 4 (4 436 wyświetleń)

Re: Pożyczka gotówkowa online

Jeśli masz już decyzję, nie będziemy dodatkowo procesować wniosku. Podczas wnioskowania, możemy poprosić o przedstawienie oryginału dokumentu w oddziale. W tej sytuacji, należy udać się do oddziału, wraz z zaświadczeniem o źródle i wysokości miesięcznych dochodów oraz z dowodem osobistym. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 433 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy