20-03-2019 01:57
20-03-2019 20:00 | Edytowano: 20-03-2019 20:01
Gdy składasz wniosek kredytowy - rozpatrujemy go indywidualnie.
Każdorazowo sprawdzamy informacje w Biurze Informacji Kredytowej.
Wspominasz o zadłużeniu - będzie ono miało wpływ na decyzję kredytową.
Niezależnie od tego, czy złożysz wniosek internetowo, telefonicznie, w oddziale - kierujemy się tymi samymi zasadami.
Zachęcam Cię do złożenia wniosku - otrzymasz wtedy jednoznaczną informację
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |