28-02-2023 23:42 | Edytowano: 28-02-2023 23:44
01-03-2023 23:46
Rozumiem, jak najbardziej. Jednak w tej sprawie, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING bądź na infolinii, pod numerem 32 357 00 69 w godzinach 8:00 - 16:00, od poniedziałku do piątku. Tam specjaliści będą mogli Ci pomóc.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025