28-02-2023 23:42 | Edytowano: 28-02-2023 23:44
01-03-2023 23:46
Rozumiem, jak najbardziej. Jednak w tej sprawie, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING bądź na infolinii, pod numerem 32 357 00 69 w godzinach 8:00 - 16:00, od poniedziałku do piątku. Tam specjaliści będą mogli Ci pomóc.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |