Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych

Witam. Próbowałem zrobić symulacje kredytu i po ustaleniu kwoty, załączeniu zgody na BIK wywala komunikat "nie udało się pobrać danych". Nie ma znaczenia czy w aplikacji czy w przeglądarce. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Marszy4283
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
12-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (4 395 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych


Mamy zgłoszenie, że występują problemy ze złożeniem wniosku kredytowego. Proszę, spróbuj później złożyć taki wniosek. Jeśli błąd będzie nadal występował, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Wniosek możemy przyjąć telefonicznie lub w oddziale banku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
262
48
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (4 336 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy