Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych

Witam. Próbowałem zrobić symulacje kredytu i po ustaleniu kwoty, załączeniu zgody na BIK wywala komunikat "nie udało się pobrać danych". Nie ma znaczenia czy w aplikacji czy w przeglądarce. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Marszy4283
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
12-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 962 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych


Mamy zgłoszenie, że występują problemy ze złożeniem wniosku kredytowego. Proszę, spróbuj później złożyć taki wniosek. Jeśli błąd będzie nadal występował, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Wniosek możemy przyjąć telefonicznie lub w oddziale banku.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 903 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy