Odpowiedz

Nie udało się pobrać danych

Witam. Próbowałem zrobić symulacje kredytu i po ustaleniu kwoty, załączeniu zgody na BIK wywala komunikat "nie udało się pobrać danych". Nie ma znaczenia czy w aplikacji czy w przeglądarce. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Marszy4283
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
12-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 298 wyświetleń)

Re: Nie udało się pobrać danych


Mamy zgłoszenie, że występują problemy ze złożeniem wniosku kredytowego. Proszę, spróbuj później złożyć taki wniosek. Jeśli błąd będzie nadal występował, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Wniosek możemy przyjąć telefonicznie lub w oddziale banku.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
DominikaW
Moderator
Moderator icon
140
29
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 239 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kontrakt terminowy

Dziękuję bardzo za informacje.

19-05-2022
Re.: Kontrakt terminowy

Kontrakty terminowe rozliczają się w dniu transakcji (D+0). Jako depozyt może być wykorzystana tylko gotówka (czyli „dostępne do wypłaty” ). Nie można wykorzystać należności ze sprzedaży.

19-05-2022
Kontrakt terminowy

Witam, czy aby aby otworzyć pozycje na kontrakcie terminowym, wystarczą mi dostępne środki do inwestowania na pokrycie depozytu czy muszę one być "dostępne do wypłaty"

Mimo dostępnych środków do inwest

...

19-05-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy