07-07-2019 20:35
08-07-2019 20:18
Standardowo pieniądze na koncie udostępniamy od razu po akceptacji umowy. Maksymalnie udostępnimy je do 48 godzin. Jeśli dalej nie masz pieniędzy na swoim koncie, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Ikonę czata znajdziesz na dole po prawej stronie. Nasz specjalista sprawdzi, to w systemie i postaramy się szybko udostępnić pieniądze na Twoim koncie.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |