07-07-2019 20:35
08-07-2019 20:18
Standardowo pieniądze na koncie udostępniamy od razu po akceptacji umowy. Maksymalnie udostępnimy je do 48 godzin. Jeśli dalej nie masz pieniędzy na swoim koncie, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Ikonę czata znajdziesz na dole po prawej stronie. Nasz specjalista sprawdzi, to w systemie i postaramy się szybko udostępnić pieniądze na Twoim koncie.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.