Odpowiedz

Wzięłam kredyt online, wybrałam opcję, spłata poprzednich zobowiązań, tzw. konsolidacyjny, ale popełniłam błąd w kwocie kredytu. Jak mogę to cofnąć? Umówiłam się na wizytę w oddziale banku, ale dopiero na jutro. 

Odpowiedz
0 Lajków
nika650
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-09-2017
Wiadomość 1 z 3 (4 401 wyświetleń)

Re.: Kredyt

@nika650 Jeżeli pomyliłaś się w kwocie pożyczki, to w oddziale doradca zamknie ten wniosek i będzie mógł wprowadzić nowy. Ważne, że w nowym wniosku ponownie zbadamy Twoją zdolność kredytową i możemy przygotować zupełnie inną propozycję lub nie przygotujemy nowej.

Porozmawiaj na spokojnie z doradcą w oddziale. Na podstawie Twojej sytuacji postara się dopasować najlepsze rozwiązanie.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (4 331 wyświetleń)

Re.: Kredyt

Byłam dziś w oddziale, bardzo fajna pani konsultant zaopiekowała się mną, pomogła tak jak umiała, bardzo podoba mi się obsługa Emotikon: Szczęśliwy
działają sprawnie i serio starają się pomóc, dostałam nawet kod promocyjny i będzie mała niespodzianka za miesiąc Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
nika650
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-09-2017
Wiadomość 3 z 3 (4 306 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025