13-05-2017 17:32
14-05-2017 15:39
Oferty przygotowujemy cyklicznie. Jeżeli nie widzisz oferty na głównym ekranie po zalogowaniu się do Moje ING i nie masz dostępnej opcji kontynuacji, możesz złożyć nowy wniosek. Wystarczy wejść w zakładkę Oferta ING/Kredyty i pożyczki/Pożyczka gotówkowa.
Skontaktuj się z nami:
- telefonicznie: 32/ 357 00 69 lub,
- napisz wiadomość przez Moje ING: zakładka Wiadomości/Napisz wiadomość.
Sprawdzimy co z wnioskiem, który złożyłaś.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025