Odpowiedz

Kredyt dla stałego klienta

Witam, jestem waszą klientką od 10lat. Nigdy nie miałam problemów z kredytami i ich spłatami. W tym czasie zmieniałam kilka razy pracę co nie utrudniało płynności co miesięcznych wpływów. Mimo to jestem traktowana jak obcy niewypłacalny klient. Kredytu nie otrzymam bo np. mam za małe dochody przy dzieciach albo za krótki okres umowy o pracę co w innych bankach nie ma takiego znaczenia i okres kredytowania otrzymuje dłuższy niż moja umowa o pracę bo jestem dla nich rzetelnym klientem. Przy takim podejściu do stałych klientów a przede wszystkim rzetelnych! niestety jestem zmuszona poszukać innego banku który spełni moje oczekiwania.
Karola
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
26-07-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 964 wyświetleń)

Re.: Kredyt dla stałego klienta

Na decyzję kredytową wpływają różne informacje, m.in. dochód, ilość osób w gospodarstwie domowym, wydatki gospodarstwa domowego.
Możemy udzielić kredytu na okres dłuższy niż ma się umowę. Ważne jednak, aby dla umowy o pracę:
- zatrudnienie  było u tego samego pracodawcy przez co najmniej 12 m-cy przed złożeniem wniosku,
- umowa musi być zawarta na co najmniej 12 miesięcy do przodu na dzień złożenia wniosku.

Taki wniosek można złożyć w naszym oddziale.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 926 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025