Odpowiedz
Highlighted

Kilka pytań o kredyt gotówkowy.

Witam.Taka sytuacja.Mam kilka zobowiązań kredytowych które to za kilka dni będą spłacone(pożyczka od rodziny)gdyż były zawarte na niekorzystnych dla mnie warunkach.Zakładając że spłace wszystko w poniedziałek i z każdego zamykanego kredytu będę miał potwierdzenia zamknięcia zobowiązania (wiem że w biku czasem dopiero wykreślają po 30 dniach) to ING będzie honorował te potwierdzenia zamknęcia kredytów jeżeli chciałbym wziąść nowe zobowiązanie np.we wtorek czyli dzień po zamknięciu starych kredytów czy muszę czekać 30 dni aż bik zaktualizuje nowe dane.Chodzi o dość dużą kwotę więc chciałbym wiedzieć na 100%.Kolejne pytanie z umową o prace na okres 2 lat liczoną od kwietnia tego roku na jaki okres dostanę kredyt?ogółem w jednej firmie już rok czasu z tym że najpierw były to umowy przez pośrednika a od kwietnia bezpośrednia umowa z firmą matką,czy będzie potrzebna promessa żeby np.uzyskać dłuższy okres kredytowania?Jak ING liczy zdolność 50% wynagrodzenia może być przeznaczona na ratę czy 65% jak to jest w niektórych bankach.Pozdrawiam i czekam na info.

Odpowiedz
0 Lajków
konio
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
06-09-2016
Wiadomość 1 z 2 (5 948 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Kilka pytań o kredyt gotówkowy.

Istenieje możliwość zawnioskowania o produkt kredytowy kolejnego dnia od spłacenia poprzednich zobowiązań. Najlepiej złożyć taki wniosek kredytowy w oddziale banku. Wniosek taki zostanie przyjęty z ewentualnym uwzględnieniem Twoich zaświadczeń o spłaconych zobowiązaniach.

Zdolność kredytowa jest określana na podstawie średniego miesięcznego dochodu netto wnioskodawcy/współwnioskodawców (z możliwym uwzględnieniem dochodu współmałżonka wyrażającego zgodę, który dostarcza dochód, jeżeli zezwalają na to regulacje produktowe), średnich miesięcznych wydatków na utrzymanie oraz miesięcznych obciążeń kredytowych i innych finansowych, do których spłaty wnioskodawca/wnioskodawcy są zobowiązani.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
31
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 876 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: konto

Nie mamy innych zgłoszeń. Proszę spróbuj zamknąć wszystkie aplikacje w tle i jeszcze raz się zaloguj. To powinno pomóc. Jeśli kłopot nadal będzie występował, to zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69

11-07-2020
Re: konto

Czy znowu macie problemy techniczne po zalogowaniu do konta aplikacja nie pokazuje wydatków i wszystko wolno się ładuje

11-07-2020
Re.: Wasze "patenty" na oszczędzanie

Podam jeden. Nie korzystać z rezerwacji przez Booking lepsze jest dokonać przez stronę obiektu noclegowego lub nawet zadzwonić - można negocjacjować cenę noclegu. Wystarczy wspomnieć iż wlaściciel nie...

11-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy