Odpowiedz

Czas oczekiwania na decyzje

Witam, 14 sierpnia zostal zlozony wniosek o kredyt gotowkowy przez internet, zostal wyslany rowniez przelew weryfikacyjny. Otrzymany mail to ze wniosek zostal wstepnie zaakceptowany i dane do przelewu weryfikacyjnego. Napisane rowniez ze jak bank zaksieguje wplate jednego grosza czyli weryfikacje, otrzymam maila z decyzja. jak dlugo sie czeka? dokumenty tez byly dolaczone. serdecznie pozdrawiam :-)

Odpowiedz
0 Lajków
rmba
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-08-2016
Wiadomość 1 z 3 (10 204 wyświetleń)

Re.: Czas oczekiwania na decyzje

I czy bank ewentualnie po przeanalizowaniu dokumentow proponuje inna kwote kredytu na jak mnie stac czy musze na nowo skladac wniosek?

Odpowiedz
0 Lajków
rmba
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
17-08-2016
Wiadomość 2 z 3 (10 202 wyświetleń)

Re.: Czas oczekiwania na decyzje

Decyzję kredytową do wniosku składanego poprzez stronę internetową naszego banku podejmujemy do 5 dni roboczych od jego złożenia. Dodam, że jeżeli decyzja jest pozytywna to kolejne maksymalnie 4 dni robocze trwa udostępnienie środków klientowi. Jeżeli wniosek rozpatrzymy negatywnie to przy wniosku składanym tą metodą nie zaproponujemy alternatywy. W tym przypadku proponuję kontakt z infolinią banku pod numerem 32 357 00 69 lub z dowolną placówką naszego banku. Te formy kontaktu dają szansę na otrzymanie alternatywnych warunków kredytowania, nawet gdy wstępna decyzja jest negatywna.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 3 z 3 (10 083 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy