Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

Bank żąda wydruku z konta z ostatnich trzech miesięcy, po co?

Dzień dobry.

mam konto w ING na który mam stałe wplywy wynagrodzenia. 

Chciałem aziąć pożyczkę w bankowości internetowej. WYpełniłe mwszystkie dane, jako wpływy wpisałem stałe 3000 zł neto miesięcznie (moja średnia to 3600 netto z ostatnich trzech miesięcy). 

Mimo to bnk każe mi dostarczyć wyciag z ostatnich trzech miesięcy, mimo, że wpływy są tylko do ING.

O co chodzi?

Odpowiedz
0 Lajków
Szaman
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
2
06-01-2016
Wiadomość 1 z 4 (6 714 wyświetleń)

Re.: Bank żąda wydruku z konta z ostatnich trzech miesięcy, po co?

Jeśli są jakiekolwiek rozbieżne informacje to możemy poprosić o udokumentowanie dochodów. Proponuję by wypełnić wniosek ponownie z aktualnymi danymi.
Wniosek możesz złożyć również telefonicznie - 32 357 00 69.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (6 703 wyświetleń)

Re.: Bank żąda wydruku z konta z ostatnich trzech miesięcy, po co?

Czy w niedziele można zadzwonić?
Czy w niedziele istnieje szansa, ze ktoś rozpatrzy wniosek złożony online? Informacja w banku mówiła o weryfikacji w ciągu 24H ale nie ma żaden informacji, że muszą to być dni robocze
Odpowiedz
0 Lajków
Szaman
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
22
2
06-01-2016
Wiadomość 3 z 4 (6 700 wyświetleń)

Re.: Bank żąda wydruku z konta z ostatnich trzech miesięcy, po co?

Tak, jesteśmy dostępni również w niedziele. Możesz złożyć wniosek w niedziele, ale decyzja będzie najwcześniej w poniedziałek.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 617 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy