- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Błąd na stronie i aplikacji, brak pomocy
28-12-2020 10:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry.
Tydzień temu składałem wniosek o kredyt konsolidacyjny. Wniosek został odrzucony ponieważ nie dołączyłem potrzebnym dokumentów (zaświadczenie o dochodach)
Postanowiłem złożyć wniosek ponownie, niestety podczas składania wniosku nie widziałem żadnej opcji "dodaj pliki"
Opcji nie było zarówno na aplikacji, jak i stronie. Podczas rozmowy na czacie żadnej z konsultantów (ogolnie 6 osób) nie był w stanie mi pomóc. Twierdzili, że ta opcja musi gdzieś być,ale w szczegółach oferty albo w na samym początku w opcji o dochodach. Dwukrotnie byłem przełączany do specjalisty kredytowego, który napisał zupełnie to samo. Kiedy prosiłem o sprecyzowanie gdzie dokładnie, dziwnym trafem zrywało się połączenie internetowe.
Brak jakiejkolwiek pomocy.
Opcji dodaj plik,w moim przypadku poprostu niema.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-12-2020 15:15
Re: Błąd na stronie i aplikacji, brak pomocy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chciałbym Ci pomóc, ale przez naszą społeczność nie mamy żadnego dostępu do danych w naszych systemach. Jeżeli nie miałeś możliwości dodania załączników w Moim ING, a analitycy poprosili Cię o dostarczenie dodatkowych dokumentów, to najlepiej będzie, jeżeli złożysz ten wniosek wraz z dokumentami bezpośrednio w oddziale banku. Możesz również podczas rozmowy na czacie w Moim ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 poprosić o złożenie reklamacji z prośbą o wyjaśnienie, dlaczego mimo prośby o dodanie załączników nie mogłeś tego zrobić w swoim wniosku przez internet.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość