13-05-2017 17:32
14-05-2017 15:39
Oferty przygotowujemy cyklicznie. Jeżeli nie widzisz oferty na głównym ekranie po zalogowaniu się do Moje ING i nie masz dostępnej opcji kontynuacji, możesz złożyć nowy wniosek. Wystarczy wejść w zakładkę Oferta ING/Kredyty i pożyczki/Pożyczka gotówkowa.
Skontaktuj się z nami:
- telefonicznie: 32/ 357 00 69 lub,
- napisz wiadomość przez Moje ING: zakładka Wiadomości/Napisz wiadomość.
Sprawdzimy co z wnioskiem, który złożyłaś.
dwa razy dawałem zaświadczenia o dochodach
dwa świadectwa charakterystyki energetycznej
dwa razy zaświadczenia zus i us ws. firmy partnerki
pomiędzy jednym a drugim mijało ok. 20 dni
06-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
2 | |
2 | |
2 |