27-02-2021 13:14
01-03-2021 11:57
01-03-2021 18:07
Tak jest. Doradczyni musiała dodać notatkę z odpowiedzią do wniosku, nie trzeba ponoć nic dosyłać. Jutro albo pojutrze status ma przejść na 5 etap.
06-03-2021 10:22
08-03-2021 00:25 | Edytowano: 08-03-2021 00:26
Tak, we wtorek (02.03.2021) przeszedł na etap podejmowania decyzji, natomiast w czwartek 04.03.2021 otrzymałem decyzję ostateczną.
08-03-2021 10:30
Z jakiego dnia dziś są analizowane wnioski, któryś w moderatorów jest w stanie odpowiedzieć?
08-03-2021 14:33
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |