Odpowiedz

Spóźnienie 2 dni a BIK

Dzień dobry,

 

Jeśli spóźniłem się ze spłatą raty kredytu hipotecznego 2 dni (płatność miała mieć miejsce 15-go i system ściągnął to co było na koncie na poczet odsetek, a resztę kwoty 17-go), to czy taka informacja jest przez Was od razu odnotowywana w BIKu i wpływa na scoring?

 

Po ilu dniach opóźnienia zgłaszacie w BIKu, że klient ma opóźnienie w spłacie kredytu?

Odpowiedz
0 Lajków
mkowalski8
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
27-04-2016
Wiadomość 1 z 4 (12 889 wyświetleń)

Re.: Spóźnienie 2 dni a BIK

Od 6 września 2016 informacje o zmianach w kredycie przekazujemy  dwa razy w tygodniu (we wtorek i w piątek). Proszę, skontaktuj bezpośrednio z BIK S.A. aby uzyskać informację, czy takie opóźnienie wpłynie na ocenę punktową.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (12 801 wyświetleń)

Re.: Spóźnienie 2 dni a BIK

A wcześniej jak były przekazywane te informacje?

Odpowiedz
0 Lajków
mkowalski8
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
27-04-2016
Wiadomość 3 z 4 (12 774 wyświetleń)

Re.: Spóźnienie 2 dni a BIK

Od 6 września 2016 informacje do BIK są przekazywane dwa razy w tygodniu we wtorek i w piątek odpowiednio wg stanu na poniedziałek i czwartek. Jeżeli na dzień generowania wsadu klient posiadał zaległość, to została ona zaraportowana do BIK.

 

Do 5 września 2016 przesyłaliśmy do BIK wsady raz w miesiącu wg stanu na ostatni dzień miesiąca. Informację o zamknięciach rachunków przekazywaliśmy raz w tygodniu.

 

Zmiana częstotliwości przekazywania wsadów do BIK została spowodowana wejściem w życie nowych zapisów ustawy Prawo Bankowe.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (12 700 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy