Odpowiedz

Spóźnienie 2 dni a BIK

Dzień dobry,

 

Jeśli spóźniłem się ze spłatą raty kredytu hipotecznego 2 dni (płatność miała mieć miejsce 15-go i system ściągnął to co było na koncie na poczet odsetek, a resztę kwoty 17-go), to czy taka informacja jest przez Was od razu odnotowywana w BIKu i wpływa na scoring?

 

Po ilu dniach opóźnienia zgłaszacie w BIKu, że klient ma opóźnienie w spłacie kredytu?

Odpowiedz
0 Lajków
mkowalski8
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
27-04-2016
Wiadomość 1 z 4 (13 191 wyświetleń)

Re.: Spóźnienie 2 dni a BIK

Od 6 września 2016 informacje o zmianach w kredycie przekazujemy  dwa razy w tygodniu (we wtorek i w piątek). Proszę, skontaktuj bezpośrednio z BIK S.A. aby uzyskać informację, czy takie opóźnienie wpłynie na ocenę punktową.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (13 103 wyświetleń)

Re.: Spóźnienie 2 dni a BIK

A wcześniej jak były przekazywane te informacje?

Odpowiedz
0 Lajków
mkowalski8
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
27-04-2016
Wiadomość 3 z 4 (13 076 wyświetleń)

Re.: Spóźnienie 2 dni a BIK

Od 6 września 2016 informacje do BIK są przekazywane dwa razy w tygodniu we wtorek i w piątek odpowiednio wg stanu na poniedziałek i czwartek. Jeżeli na dzień generowania wsadu klient posiadał zaległość, to została ona zaraportowana do BIK.

 

Do 5 września 2016 przesyłaliśmy do BIK wsady raz w miesiącu wg stanu na ostatni dzień miesiąca. Informację o zamknięciach rachunków przekazywaliśmy raz w tygodniu.

 

Zmiana częstotliwości przekazywania wsadów do BIK została spowodowana wejściem w życie nowych zapisów ustawy Prawo Bankowe.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (13 002 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Saldo z poprzedniego miesiąca przy zajęciu egzekucyjnym

Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za

...

28-01-2025
Re.: Wypowiedzenie konta

W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.

27-01-2025
Re.: Konto Active

Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie

...

27-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy