02-04-2020 11:35
Witam Serdecznie mam pytanie. Na początku marca złożyłem wraz z żoną wniosek o kredyt hipoteczny, 10 marca dostałem maila dot. RODO. Na dzień 02.04.2020 wciąż jest krok 2/6 Analizujemy dokumenty. Wniosek składany przez pośrednika, czy ta sytuacja w kraju mogła, aż tak to przeciągnąć. Wciąż czekać czy dowiadywać się, być może jakieś dokumenty trzeba dostarczyć, a pośrednik mnie nie informuje? Pozdrawiam
02-04-2020 19:53
Mariusz_naw faktycznie czas analizy wniosku może być dłuższy niż standardowo. W opisanej sytuacji proponuję kontakt z pośrednikiem. Mam nadzieję, że wyjaśnisz szybko swoją sprawę.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |