08-01-2021 11:32
Ja chciałam tylko poinformować Was, że właśnie otrzymałam decyzję - jest pozytywna. Mam od razu ostateczną.
Pozdrawiam oczekujących i życzę samych pozytywnych wieści.
08-01-2021 11:40
08-01-2021 11:44
08-01-2021 18:02
to wniosek z operatem poszedł od razu ?
08-01-2021 18:04
czy jest opcja sprawdzenia kiedy dany wniosek przeszedł do etapu analizy??
08-01-2021 19:26
09-01-2021 07:27
09-01-2021 07:28
09-01-2021 09:41
09-01-2021 17:10
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |