08-12-2023 19:21 | Edytowano: 08-12-2023 19:27
Taki komunikat dostałam dzisiaj po nadpłacie kredytu hipotecznego , Dodam ,że wczoraj równiez zrobiłam nadpłatę i bez problemu skróciłam o 3 mc . Dzisiejsza nadpłata to równowartość dwóch rat kapitałowych , co daje możliwość skrócenia okresu kredytowania o 2 mc. Jednak u mnie nie jest to możliwe . Może mi ktoś wytłumaczy o co chodzi z tym wnioskiem ?
10-12-2023 09:50
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 57. Sprawdzimy Twój kredyt. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |