13-04-2019 19:33
15-04-2019 15:46
Jeśli jesteś kredytobiorcą i masz usługę internetową na swoje imię i nazwisko, wszystkie informacje o kredycie będą dla Ciebie widoczne.
Gdy chcesz nadpłacać kredyt, to proponuję, aby partner nadał Ci pełnomocnictwo do konta. Będziesz miała podgląd do historii transakcji i możliwość składania zleceń.
Jeśli chcecie zmienić konto do spłaty, to wiąże się to z aneksem do umowy. Pobierzemy za to opłatę 200 zł.
Gdy masz dodatkowe pytania, zachęcam Cię do kontaktu z infolinią kredytów hipotecznych pod numerem 32 357 00 57 (w dni robocze od 7:30 do 21:00).
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024