15-03-2019 09:45
Jak w temacie.
dotychczas robilam tylko częściowe nadplaty.
Jeśli wybiorę opcję spłata całkowita, co będzie dalej? Rozumiem, że kwota na spłatę zostanie zablokowana, a nastepnie się pobierze, wówczas kredyt zejdzie do 0. Jak przebiega dalsza procedura? Czy dostanę jakies papierowe potwierdzenie zamknięcia kredytu mówiące o tym, że między mną a bankiem nie ma już zadnych zobowiązań finansowych w związku z tymże kredytem?
15-03-2019 11:36
W ciągu dwóch tygodni prześlemy do Ciebie na adres korespondencyjny dokumenty potwierdzające spłatę. Otrzymasz również dokumenty, które należy przedstawić w sądzie celem wykreślenia hipoteki. W Moim ING pojawi się bieżące zadłużenie, które zablokuje tę kwotę. Kredyt rozliczymy i zamkniemy w ciągu 2 dni roboczych.
15-03-2019 11:43
Dziękuję.
Czyli rozumiem, że poza zleceniem całkowitej spłaty w bankowosci elektronicznej (i oczywiscie zapewnieniem środków na tę transakcje) nic więcej nie muszę robić - dokumenty przyjdą pocztą, a kredyt zniknie z Mojego ING, tak? Nic więcej z mojej strony nie jest konieczne?
15-03-2019 15:19
Na adres korespondencyjny otrzymasz dokumenty oraz informacje, co należy z nimi zrobić
Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024