26-11-2020 17:58
26-11-2020 18:13
26-11-2020 20:00 | Edytowano: 26-11-2020 20:01
29-11-2020 09:03
Myślałam, że już wydadza ostateczną skoro z operatem i tak długo trzeba czekać.
29-11-2020 09:04
Czy kazali dostarczać Panu jakieś dodatkowe dokumenty?
29-11-2020 12:57
29-11-2020 15:09
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |