Odpowiedz

Re: Re.: Decyzja wstepna

te 21 dni kalendarzowych to od momentu złożenia wniosku, czy od momentu kiedy zaczął się atap 2? analiza dokumentów??? i jeśli chodzi o 16 dni roboczych to tez ma Pani na myśli od złożenia dokumentów, czy od momentu etapu 2??? dziękuję z góry za odpowiedź

Odpowiedz
0 Lajków
karola130
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
79
7
13-11-2020
Wiadomość 11 z 27 (7 291 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja wstepna

@karola130 

Zazwyczaj 21 dni liczy się od dnia dostarczenia kompletnej dokumentacji.
Jednak analityk może poprosić o dodatkowe dokumenty na każdym etapie Emotikon: Szczęśliwy 

A co do 16 dni roboczych to chodzi o czas na etap 2 "Analiza dokumentów" - wszystko opisane jest tutaj:
https://www.ing.pl/partner/hipoteka/proces-kredytowy

Anita3
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
25
8
06-11-2020
Wiadomość 12 z 27 (7 265 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja wstepna

Dziękuję za odpowiedź
Odpowiedz
0 Lajków
karola130
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
79
7
13-11-2020
Wiadomość 13 z 27 (7 239 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja wstepna

"Jednak analityk może poprosić o dodatkowe dokumenty na każdym etapie" jest bardzo kluczowe. Ja czekam 20 dni roboczych, i nie dostałem pytania o dokumenty co sugeruje, że albo zostanie przekroczony termin a najpewniej zaraz dostane prośbę o dokument by nie okazało się, że termin będzie przekroczony Emotikon: Szczęśliwy Skoro jeszcze analiza się nie skończyła i nie dostałem żadnego pytania to z góry pewnie jest założenie, że o jakieś dokumenty trzeba będzie poprosić.

 

A więc na terminy nie warto za bardzo patrzeć bo baaardzo łatwo je poprzesuwać Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
adrian120
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
26-11-2020
Wiadomość 14 z 27 (7 203 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja wstepna

Ja złożyłam papiery 27.10 i do tej pory nic...
Odpowiedz
0 Lajków
Aidulakxdd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
26-11-2020
Wiadomość 15 z 27 (7 194 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja wstepna

Dzień dobry, 

 

Chciałem dopytać czy dostała już Pani decyzje?

Status mojego wniosku zmienił się na analiza dokumentów dnia 05.11.2020 i dalej cisza

 

Pozdrawiam,

Piotr

Odpowiedz
0 Lajków
Piotr90
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
25-11-2020
Wiadomość 16 z 27 (7 091 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja wstepna

Dzień dobry, 

status moich dokumentów zmienił się 3.11 i cisza. 

Dziś jest 18 dzień robczy.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Aidulakxdd
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
26-11-2020
Wiadomość 17 z 27 (7 082 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja wstepna

Dzień dobry, 

 

Dziękuje za odpowiedź. Kiepsko to wygląda.

Mam nadzieję, że w tym tygodniu się coś ruszy bo terminy z mieszkaniem się zbliżają. 

 

pozdrawiam,

Piotr

Odpowiedz
0 Lajków
Piotr90
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
25-11-2020
Wiadomość 18 z 27 (7 049 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja wstepna

czwarty dzień są wydawane informacje wstępne dla wniosków, których status zmienił się 3.11.....ciekawe ile czasu zamierzają jeszcze to ciągnąć bo to już mało śmieszne się robi

karola130
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
79
7
13-11-2020
Wiadomość 19 z 27 (7 042 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja wstepna

Czy ktos z ING banku moze sie wypowiedziec w czym jest problem? Ja rozumiem ze wnioskow jest duzo. Ale przeciez mozna zatrudnic dodatkowe osoby i ogarnac proces szybciej. Sam mam podobna sytuacje - czekam juz bardzo dlugo a z dwoch pozostalych bankow mam juz decyzje pozytywne. Tyle ze jestem klientem ING od 15 lat i chcialbym nim dalej pozostac.. Ale nie mozna czekac w nieskonczonosc..

Marco123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
2
07-04-2020
Wiadomość 20 z 27 (7 005 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto firmowe - Apple Pay na macOS 26 Tahoe

Witam,

 

zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z

...

17-11-2025
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

17-11-2025
Re: Wpłata pieniędzy i wyłączył się wpłatomat

Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu. 

17-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy