26-11-2020 12:59
te 21 dni kalendarzowych to od momentu złożenia wniosku, czy od momentu kiedy zaczął się atap 2? analiza dokumentów??? i jeśli chodzi o 16 dni roboczych to tez ma Pani na myśli od złożenia dokumentów, czy od momentu etapu 2??? dziękuję z góry za odpowiedź
26-11-2020 13:49
Zazwyczaj 21 dni liczy się od dnia dostarczenia kompletnej dokumentacji.
Jednak analityk może poprosić o dodatkowe dokumenty na każdym etapie
A co do 16 dni roboczych to chodzi o czas na etap 2 "Analiza dokumentów" - wszystko opisane jest tutaj:
https://www.ing.pl/partner/hipoteka/proces-kredytowy
26-11-2020 14:22
26-11-2020 15:21
"Jednak analityk może poprosić o dodatkowe dokumenty na każdym etapie" jest bardzo kluczowe. Ja czekam 20 dni roboczych, i nie dostałem pytania o dokumenty co sugeruje, że albo zostanie przekroczony termin a najpewniej zaraz dostane prośbę o dokument by nie okazało się, że termin będzie przekroczony
Skoro jeszcze analiza się nie skończyła i nie dostałem żadnego pytania to z góry pewnie jest założenie, że o jakieś dokumenty trzeba będzie poprosić.
A więc na terminy nie warto za bardzo patrzeć bo baaardzo łatwo je poprzesuwać ![]()
26-11-2020 15:38
30-11-2020 09:46
Dzień dobry,
Chciałem dopytać czy dostała już Pani decyzje?
Status mojego wniosku zmienił się na analiza dokumentów dnia 05.11.2020 i dalej cisza
Pozdrawiam,
Piotr
30-11-2020 10:02
Dzień dobry,
status moich dokumentów zmienił się 3.11 i cisza.
Dziś jest 18 dzień robczy.
30-11-2020 11:17
Dzień dobry,
Dziękuje za odpowiedź. Kiepsko to wygląda.
Mam nadzieję, że w tym tygodniu się coś ruszy bo terminy z mieszkaniem się zbliżają.
pozdrawiam,
Piotr
30-11-2020 11:27
czwarty dzień są wydawane informacje wstępne dla wniosków, których status zmienił się 3.11.....ciekawe ile czasu zamierzają jeszcze to ciągnąć bo to już mało śmieszne się robi
30-11-2020 11:58
Czy ktos z ING banku moze sie wypowiedziec w czym jest problem? Ja rozumiem ze wnioskow jest duzo. Ale przeciez mozna zatrudnic dodatkowe osoby i ogarnac proces szybciej. Sam mam podobna sytuacje - czekam juz bardzo dlugo a z dwoch pozostalych bankow mam juz decyzje pozytywne. Tyle ze jestem klientem ING od 15 lat i chcialbym nim dalej pozostac.. Ale nie mozna czekac w nieskonczonosc..
Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |