26-11-2020 12:59
te 21 dni kalendarzowych to od momentu złożenia wniosku, czy od momentu kiedy zaczął się atap 2? analiza dokumentów??? i jeśli chodzi o 16 dni roboczych to tez ma Pani na myśli od złożenia dokumentów, czy od momentu etapu 2??? dziękuję z góry za odpowiedź
26-11-2020 13:49
Zazwyczaj 21 dni liczy się od dnia dostarczenia kompletnej dokumentacji.
Jednak analityk może poprosić o dodatkowe dokumenty na każdym etapie
A co do 16 dni roboczych to chodzi o czas na etap 2 "Analiza dokumentów" - wszystko opisane jest tutaj:
https://www.ing.pl/partner/hipoteka/proces-kredytowy
26-11-2020 14:22
26-11-2020 15:21
"Jednak analityk może poprosić o dodatkowe dokumenty na każdym etapie" jest bardzo kluczowe. Ja czekam 20 dni roboczych, i nie dostałem pytania o dokumenty co sugeruje, że albo zostanie przekroczony termin a najpewniej zaraz dostane prośbę o dokument by nie okazało się, że termin będzie przekroczony Skoro jeszcze analiza się nie skończyła i nie dostałem żadnego pytania to z góry pewnie jest założenie, że o jakieś dokumenty trzeba będzie poprosić.
A więc na terminy nie warto za bardzo patrzeć bo baaardzo łatwo je poprzesuwać
26-11-2020 15:38
30-11-2020 09:46
Dzień dobry,
Chciałem dopytać czy dostała już Pani decyzje?
Status mojego wniosku zmienił się na analiza dokumentów dnia 05.11.2020 i dalej cisza
Pozdrawiam,
Piotr
30-11-2020 10:02
Dzień dobry,
status moich dokumentów zmienił się 3.11 i cisza.
Dziś jest 18 dzień robczy.
30-11-2020 11:17
Dzień dobry,
Dziękuje za odpowiedź. Kiepsko to wygląda.
Mam nadzieję, że w tym tygodniu się coś ruszy bo terminy z mieszkaniem się zbliżają.
pozdrawiam,
Piotr
30-11-2020 11:27
czwarty dzień są wydawane informacje wstępne dla wniosków, których status zmienił się 3.11.....ciekawe ile czasu zamierzają jeszcze to ciągnąć bo to już mało śmieszne się robi
30-11-2020 11:58
Czy ktos z ING banku moze sie wypowiedziec w czym jest problem? Ja rozumiem ze wnioskow jest duzo. Ale przeciez mozna zatrudnic dodatkowe osoby i ogarnac proces szybciej. Sam mam podobna sytuacje - czekam juz bardzo dlugo a z dwoch pozostalych bankow mam juz decyzje pozytywne. Tyle ze jestem klientem ING od 15 lat i chcialbym nim dalej pozostac.. Ale nie mozna czekac w nieskonczonosc..
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024