05-03-2020 13:38
Witam,
Powiem szczerze, że jesteśmy niesamowicie zdegustowani pracą Państwa analityka. Jesteśmy klientami banku od wielu lat i nie spodziewaliśmy się takiego traktowania.
Po dostarczeniu i złożeniu wszystkich dokumentów do wniosku wszystko szło całkiem sprawnie. Niestety ktoś kto się zajął naszym wnioskiem zaczął się chyba z nami bawić. Cały czas mamy dostarczać nowe dodatkowe dokumenty, rozumiem w pełni konieczność dodatkowych uzupełnień ale w tej chwili już mamy 5 czy 6 prośbę. To jest niepoważne traktowanie klienta i człowieka! Nie można przygotować pełnej listy braków i ją przesłać? W tej chwili wygląda to tak, że dostajemy listę dokumentów, niezwłocznie dostarczamy wszystko i po tygodniu dostajemy kolejną listę dokumentów. To już przestało się robić śmieszne! Czekamy na decyzję już prawie 2 miesiące i zaraz będziemy stali pod ścianą, bo termin na umowie się kończy!
Czy normalnym jest wymaganie od klienta oświadczeń:
1) dlaczego z roku na rok wnioskodawca osiąga większe dochody
2) dlaczego w miesiącu x wnioskodawca osiągnął większy dochód
3) pomimo oświadczeń pracodawcy musieliśmy dodatkowe dokumenty potwierdzające zajmowane pozycję w firmie
4) pomimo dokładnej informacji księdze wieczystej i w dostarczonej umowie notarialnej musieliśmy udowodnić jak sprzedająca stała się właścicielką wybudowanej przez niej nieruchomości
Dziś dostaliśmy prośbę o kolejny dokument a mianowicie o wydruk Ksiegi wieczystej! To już jest nienormalne. Dostarczyliśmy już ten dokument a aktualne zawartość księgi jest przecież dostępna w internecie (gdzie jest większa pewność poprawności wpisów niż na wydruku).
Już od 3 tygodni czekamy na decyzje ostateczną, niestety po raz kolejny mamy dostarczać kolejne dokumenty. Teraz znowu mamy czekać tydzień na łaskawe zajęcie się wnioskiem?
Jak to się ma do 21 dni na proces?
05-03-2020 18:15
@matiaaa Co do zasady analityk na każdym etapie procesowania wniosku może poprosić o każdy dokument, na każdym etapie procesowania wniosku.
Najskuteczniejszym sposobem uzyskania ostatecznej decyzji kredytowej, na aktualnym etapie procesowania wniosku jest kontakt ze specjalistą, który prowadzi sprawę. To specjalista jest w kontakcie z analitykiem. Tutaj nie mam niestety dostępu do szczegółów wniosku.
13-04-2021 10:29
czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?
26-12-2024Cześć,
Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?
Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?
26-12-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |