Odpowiedz

Witam,

Powiem szczerze, że jesteśmy niesamowicie zdegustowani pracą Państwa analityka. Jesteśmy klientami banku od wielu lat i nie spodziewaliśmy się takiego traktowania.

Po dostarczeniu i złożeniu wszystkich dokumentów do wniosku wszystko szło całkiem sprawnie. Niestety ktoś kto się zajął naszym wnioskiem zaczął się chyba z nami bawić. Cały czas mamy dostarczać nowe dodatkowe dokumenty, rozumiem w pełni konieczność dodatkowych uzupełnień ale w tej chwili już mamy 5 czy 6 prośbę. To jest niepoważne traktowanie klienta i człowieka! Nie można przygotować pełnej listy braków i ją przesłać? W tej chwili wygląda to tak, że dostajemy listę dokumentów, niezwłocznie dostarczamy wszystko i po tygodniu dostajemy kolejną listę dokumentów. To już przestało się robić śmieszne! Czekamy na decyzję już prawie 2 miesiące i zaraz będziemy stali pod ścianą, bo termin na umowie się kończy!

Czy normalnym jest wymaganie od klienta oświadczeń:

1) dlaczego z roku na rok wnioskodawca osiąga większe dochody

2) dlaczego w miesiącu x wnioskodawca osiągnął większy dochód

3) pomimo oświadczeń pracodawcy musieliśmy dodatkowe dokumenty potwierdzające zajmowane pozycję w firmie

4) pomimo dokładnej informacji księdze wieczystej i w dostarczonej umowie notarialnej musieliśmy udowodnić jak sprzedająca stała się właścicielką wybudowanej przez niej nieruchomości

Dziś dostaliśmy prośbę o kolejny dokument a mianowicie o wydruk Ksiegi wieczystej! To już jest nienormalne. Dostarczyliśmy już ten dokument a aktualne zawartość księgi jest przecież dostępna w internecie (gdzie jest większa pewność poprawności wpisów niż na wydruku).

Już od 3 tygodni czekamy na decyzje ostateczną, niestety po raz kolejny mamy dostarczać kolejne dokumenty. Teraz znowu mamy czekać tydzień na łaskawe zajęcie się wnioskiem?

Jak to się ma do 21 dni na proces?

matiaaa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
05-03-2020
Wiadomość 1 z 3 (2 582 wyświetleń)

Re: Analityk

@matiaaa  Co do zasady analityk na każdym etapie procesowania wniosku może poprosić o każdy dokument, na każdym etapie procesowania wniosku.
Najskuteczniejszym sposobem uzyskania ostatecznej decyzji kredytowej, na aktualnym etapie procesowania wniosku jest kontakt ze specjalistą, który prowadzi sprawę. To specjalista jest w kontakcie z analitykiem. Tutaj nie mam niestety dostępu do szczegółów wniosku.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (2 542 wyświetleń)

Re.: Analityk

Jesteśmy w podobnej sytuacji, czy mogę wiedzieć jak u Was zakończyła się ta sprawa?
Interweniowaliście w jakiś sposób u kogoś?
Odpowiedz
0 Lajków
Antiba89
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
3
13-04-2021
Wiadomość 3 z 3 (1 748 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Widząc ten post ucieszyłem się, że nie jestem sam. Tzn, że kredyt na dom i że temat ciągnie się w nieskończoność. My złożyliśmy przez doradcę zewnętrznego wniosek 26.02, po drodze jakiś brak więc do a

...

18-04-2024
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Rozumiemy, że taka sytuacja może nie być komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrujemy indywidualne i może wymagać dodatkowej weryfikacji. 

Dziękujemy za Twoje opinie dotyczące statusów wniosków. Prze

...

18-04-2024
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy