07-11-2020 17:26
08-11-2020 17:51
@wiesio_1963 Jeżeli korzystasz u nas z konta osobistego i pytasz również o upoważnienie do konta dla klienta indywidualnego, to możesz to sprawdzić po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej w naszym banku. Wtedy takie konto standardowo zobaczysz po prostu w zakładce Moje finanse. Możemy to również dla Ciebie sprawdzić telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (24/7) lub podczas wizyty w dowolnym oddziale naszego banku w Polsce.
Wniosek w banku od 14.10.2025.
Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy
Do czasu kiedy po zmianie s
... 18-11-2025W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 7 | |
| 5 | |
| 3 | |
| 3 | |
| 2 |