07-11-2020 17:26
08-11-2020 17:51
@wiesio_1963 Jeżeli korzystasz u nas z konta osobistego i pytasz również o upoważnienie do konta dla klienta indywidualnego, to możesz to sprawdzić po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej w naszym banku. Wtedy takie konto standardowo zobaczysz po prostu w zakładce Moje finanse. Możemy to również dla Ciebie sprawdzić telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (24/7) lub podczas wizyty w dowolnym oddziale naszego banku w Polsce.
Widząc ten post ucieszyłem się, że nie jestem sam. Tzn, że kredyt na dom i że temat ciągnie się w nieskończoność. My złożyliśmy przez doradcę zewnętrznego wniosek 26.02, po drodze jakiś brak więc do a
... 18-04-2024Rozumiemy, że taka sytuacja może nie być komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrujemy indywidualne i może wymagać dodatkowej weryfikacji.
Dziękujemy za Twoje opinie dotyczące statusów wniosków. Prze
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |