Odpowiedz

Stare konto oszczędnościowe

Dzień dobry, 

W marcu 2013 założylam konto osobiste i automatycznie konto oszczednościowe z którego nie korzystałam w ogole do tej pory. Stąd moje pytanie - jakie mam oprocentowanie na tym koncie jeśli w tym momencie zaczęłabym z niego korzystać. I drugie pytanie: czy w razie gdyby to oprocentowanie mnie nie zadowalało czy jest możliwość zamknięcia bez problemów przez internet starego konta oszczednosciowegoi założenia nowego  OKO z Bonusem ?

 

pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Danma
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
24-04-2016
Wiadomość 1 z 2 (8 160 wyświetleń)

Re.: Stare konto oszczędnościowe

[ Edytowane ]

@Danma Chciałabym sprawdzić Twoją sytuację, natomiast przez forum nie mam dostępu do Twoich danych. Możesz do nas:
• napisać przez bankowość elektroniczną,
• zadzwonić 32 357 00 69 (infolinia czynna całą dobę) lub
• podejść do oddziału.


Ogólnie zgodnie z Regulaminem Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus na start, jeżeli w czasie trwania oferty zawrzesz nową umowę o Otwarte Konto Oszczędnościowe w PLN i jesteś posiadaczem lub współwłaścicielem np. Otwartego Konta Oszczędnościowego w PLN oraz otworzyłaś je przed 13.11.2014 r. i na tym koncie:
• Nie wykazywałaś aktywności (nie robiłaś wpłat i wypłat) od 13.11.2014 r. do dnia zawarcia umowy o nowy rachunek OKO oraz
• Miałaś średnie saldo nie większe niż 10 zł od 13.11.2014 r. do 12.11.2015 r.
Możesz skorzystać z propozycji Bonus na start.


Na zwykłym Otwartym Koncie Oszczędnościowym w PLN naliczamy poniżej 100 000 zł 1% w skali roku zmienne, a od 100 000 zł 1,05% w skali roku zmienne.


Ewentualnie możesz dodatkowo otworzyć Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus w PLN. Ważne, żebyś tego dotychczasowego konta oszczędnościowego nie zamknęła, bo na nie przelejemy pieniądze po zakończeniu 4 miesięcy od otwarcia Bonusa. Oprocentowanie podwyższone będziemy naliczać do 100 000 zł nowych pieniędzy (ponad saldo z 2.03.2016 r.).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (8 101 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy